Odhlásiť sa
Teraz ste odhlásený.
Pokračovať
Ďakujeme vám za predplatenie!
Skontrolujte vašu e-mailové schránku, čoskoro obdržíte váš exkluzívny kód kupóna!
Ďakujeme vám za Váš záujem o náš newsletter

Prosím, potvrďte ho klknutím na odkaz v emaili, ktorý sme Vám práve zaslali. Ďakujeme!

Aby ste získali svoj kód kupóna na zľavu, kliknite prosím na potvrdzovací odkaz v e-maile, ktorý sme vám práve poslali.

Zatvoriť
ODOŠLITE SPÄTNÚ VÄZBU

Vitajte, 

Ako vám dnes môžeme poradiť? Ak nenájdete odpoveď v sekcii často kladených otázok alebo na našej informačnej stránke, môžete nás kedykoľvek kontaktovať jedným zo spôsobov, ktoré sú uvedené na tejto stránke.

 


Odpoveď na všetky vaše otázky! 
 

           

Kde nájdem informácie, ktoré nesúvisia s objednávkou?

             
             

Ak chcete získať viac informácii o našich spôsoboch platby, doručení alebo vrátení tovaru, stačí kliknúť na odkazy v spodnej časti stránky. Tu nájdete aj naše obchodné podmienky a prehlásenie o ochrane súkromia a používaní cookies.

             
           

Kde nájdem chat?

             
             

Okno s chatom nájdete v pravej spodnej časti našej webovej stránky počas otváracích hodín. Hneď, ako kliknete na tlačidlo “chat”, otvorí sa okno chatu a môžete začať!

             
             

Prečo sa balíky niekedy dodávajú vo viacerých zásielkach?

             
             

Keď si objednáte viac výrobkov alebo jeden výrobok, ktorý sa dodáva vo viacerých balíkoch, môže sa stať, že jednotlivé balíky budú doručené v iný deň. Bohužiaľ o tom rozhoduje kuriérska spoločnosť a my to nedokážeme ovplyvniť. Môžete si skontrolovať stav každého balíka prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý vám príde emailom.

             
             

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

             
              

Stav každého balíka si môžete skontrolovať prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý vám príde emailom.

               
           

Ako môžem vrátiť svoju objednávku?

             
             

Keď dostaneme vašu žiadosť o vrátenie výrobku, zašleme vám reklamačný postup. Odporúčame vám, aby ste nám tovar neposielali naspäť vlastnou cestou, pretože poskytujeme službu na vyzdvihnutie zásielky zdarma. Pre viac informácií si môžete pozrieť náš reklamačný poriadok.

             
           

Prečo mi niekedy príde odpoveď na email v angličtine?

             
             

Snažíme sa svojim zákazníkom poradiť čo najrýchlejšie, a uľahčiť tak váš každodenný život. Preto naše služby poskytujeme aj v angličtine. Uvedomujeme si, že komunikácia v anglickom jazyku nie je optimálnym riešením pre všetkých, a preto sú všetky informácie písané jasne, aby ich ľahko dokázal spracovať online prekladač.

             


  

 

Ako kontaktovať náš zákaznícky servis

             


Chat 

Použite náš chat, ak chcete dostať odpoveď na svoje otázky XL rýchlosťou.

Na chate nás môžete kontaktovať: dni v týždni 13:00 -17:00.


             

 

             


Email 

Nie je vaša otázka až taká naliehavá? Napíšte nám, prosím, email: webservice@vidaxl.sk! Budeme sa veľmi snažiť, aby sme vám odpovedali hneď, ako to bude možné.

 



             

 

ZAREGISTRUJTE SA K ODBERU NEWSLETTERA
checkmark

Exkluzívne ponuky pre našich členov

checkmark

Výrobky na výpredaj

checkmark

Nové výrobky a výhodné ponuky

checkmark

Získajte 5€ zľavu**

vidaXL rešpektuje vaše súkromie
*Odhlásenie je možné kedykoľvek
**pri nákupe produktov vidaXL v hodnote €100