Odhlásiť sa
Teraz ste odhlásený.
Pokračovať
Odteraz vám budeme posielať náš newsletter!
assortment_usp
Nezabudnite si, prosím, skontrolovať svoju emailovú schránku - o niekoľko hodín vám príde email s kupónovým kódom.
*Minimálna hodnota objednávky je €100,-. Zľava platí len na výrobky značky vidaXL. vidaXL rešpektuje vaše súkromie. Odhlásiť sa môžete kedykokoľvek.
close
Ďakujeme vám za Váš záujem o náš newsletter

Prosím, potvrďte ho klknutím na odkaz v emaili, ktorý sme Vám práve zaslali. Ďakujeme!

Aby ste získali svoj kód kupóna na zľavu, kliknite prosím na potvrdzovací odkaz v e-maile, ktorý sme vám práve poslali.

Zatvoriť
ODOŠLITE SPÄTNÚ VÄZBU

Vitajte, 

Ako vám dnes môžeme poradiť? Ak nenájdete odpoveď v sekcii často kladených otázok alebo na našej informačnej stránke, môžete nás kedykoľvek kontaktovať jedným zo spôsobov, ktoré sú uvedené na tejto stránke.

 


Odpoveď na všetky vaše otázky! 
 

           

Kde nájdem informácie, ktoré nesúvisia s objednávkou?

             
             

Ak chcete získať viac informácii o našich spôsoboch platby, doručení alebo vrátení tovaru, stačí kliknúť na odkazy v spodnej časti stránky. Tu nájdete aj naše obchodné podmienky a prehlásenie o ochrane súkromia a používaní cookies.

             
           

Kde nájdem chat?

             
             

Okno s chatom nájdete v pravej spodnej časti našej webovej stránky počas otváracích hodín. Hneď, ako kliknete na tlačidlo “chat”, otvorí sa okno chatu a môžete začať!

             
             

Prečo sa balíky niekedy dodávajú vo viacerých zásielkach?

             
             

Keď si objednáte viac výrobkov alebo jeden výrobok, ktorý sa dodáva vo viacerých balíkoch, môže sa stať, že jednotlivé balíky budú doručené v iný deň. Bohužiaľ o tom rozhoduje kuriérska spoločnosť a my to nedokážeme ovplyvniť. Môžete si skontrolovať stav každého balíka prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý vám príde emailom.

             
             

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

             
              

Stav každého balíka si môžete skontrolovať prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý vám príde emailom.

               
           

Ako môžem vrátiť svoju objednávku?

             
             

Keď dostaneme vašu žiadosť o vrátenie výrobku, zašleme vám reklamačný postup. Odporúčame vám, aby ste nám tovar neposielali naspäť vlastnou cestou, pretože poskytujeme službu na vyzdvihnutie zásielky zdarma. Pre viac informácií si môžete pozrieť náš reklamačný poriadok.

             
           

Prečo mi niekedy príde odpoveď na email v angličtine?

             
             

Snažíme sa svojim zákazníkom poradiť čo najrýchlejšie, a uľahčiť tak váš každodenný život. Preto naše služby poskytujeme aj v angličtine. Uvedomujeme si, že komunikácia v anglickom jazyku nie je optimálnym riešením pre všetkých, a preto sú všetky informácie písané jasne, aby ich ľahko dokázal spracovať online prekladač.

             


  

 

Ako kontaktovať náš zákaznícky servis

             


Chat 

Použite náš chat, ak chcete dostať odpoveď na svoje otázky XL rýchlosťou.

Na chate nás môžete kontaktovať: dni v týždni 8:00 -17:00.


             

 

             


Email 

Nie je vaša otázka až taká naliehavá? Napíšte nám, prosím, email: webservice@vidaxl.sk 

Budeme sa veľmi snažiť, aby sme vám odpovedali hneď, ako to bude možné.

 



             

 

             


Telefón 

nám môžete zavolať na číslo 023 300 6949 v týchto hodinách dni v týždni 09:00-17:00



             

 

Zostávajúci čas:
Aktuálna ponuka:
Nepremeškajte naše promo akcie
Zľava €5,-*
checkmark

Ponuky len pre našich exkluzívnych zákazníkov

checkmark

Nahliadnutie do nášho nového tovaru

checkmark

Aktuálne informácie o všetkých zľavových kupónoch

checkmark

Inšpirácie z tých najnovších trendov

Zľava €5,-*
smiley_joy
Prihláste sa na odber nášho newslettera
*Minimálna hodnota objednávky je €100,-. Zľava platí len na výrobky značky vidaXL. vidaXL rešpektuje vaše súkromie. Odhlásiť sa môžete kedykokoľvek.
close