Ako môžem kontaktovať vidaXL?

Nahlásiť problém

Ak máte akékoľvek problémy s vašou objednávkou, môžete ich nahlásiť a vyriešiť pomocou našich samoobslužných nástrojov. Prihláste sa do svojho účtu a prejdite na:
Môj účet > História objednávok;
Nájdite objednávku, s ktorou potrebujete pomoc, a kliknite na Nahlásiť problém.

 

Chat

Hľadáte rýchlu pomoc? Začnite s nami chat. Váš rozhovor najprv spracuje náš chatbot (k dispozícii 24/7), ktorý je navrhnutý na odpovedanie na bežné otázky a spojenie s naším tímom, keď je to potrebné.

Prevádzkové hodiny agentov: 08:00–20:00


 


Často kladené otázky
 

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete na naše stránke s často kladenými otázkami.

Kliknite na tlačidlo nižšie a prejdete priamo na stránku s často kladenými otázkami.
 

Prejsť na často kladené otázky
 


Email
 

Vašu kompletnú žiadosť nám môžete poslať emailom po vyplnení nášho kontaktného formulára. Vďaka tomu budeme vedieť, čoho sa týka vaša správa, a vašu žiadosť budeme môcť vyriešiť rýchlejšie.

Odpoveď by vám mala prísť do 8 pracovných hodín. Ak ste odpoveď nedostali, skontrolujte si priečinok so spamom. Kliknite na tlačidlo nižšie a pošlite nám email.

Pošlite nám email
 


Telefón



Môžete sa s nami spojiť telefonicky od pondelka do piatka.

Telefónne číslo: 02/33 002 578
Otváracia doba: 09:00 - 11:00