Prémiový zážitok – Všeobecné obchodné podmienky

Názov spoločnosti: vidaXL Europe B.V.
Adresa: Mary Kingsleystraat 1, 5829 SK Venlo, Holandsko
E-mail: webservice@vidaxl.sk
Webová stránka: www.vidaXL.sk
Zahŕňaná služba: Včasná expedícia vašej objednávky a prioritné vybavenie požiadaviek zaslaných zákazníckemu servisu
Dátum nákupu: Viď údaje na faktúre
Cena záruky: 4.99 EUR
Doba trvania služby:
  • Prioritná expedícia: od okamihu predplatného pri vytvorení objednávky až po úplné odoslanie objednávky
  • Prioritné vybavovanie zákazníckeho servisu: do uplynutia zákonnej záruky na produkt
Účel služby:
Táto služba je poskytovaná spoločnosťou vidaXL ako doplnok k zákonným zárukám platným podľa slovenského práva. Zabezpečuje prioritné spracovanie a expedíciu objednaných produktov (zaručené odoslanie do 1 pracovného dňa od zadania objednávky) a prioritné vybavovanie požiadaviek zákazníkov.

 

PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽBY:

1. Výhody služby:

1.1 Prioritné spracovanie objednávky:

    1.1.1 Vaša objednávka bude naším tímom vybavovaná prednostne s cieľom zabezpečiť jej včasnú expedíciu.

    1.1.2 Objednávka bude zaradená na začiatok spracovateľského poradia, aby bola čo najskôr odovzdaná dopravcovi. Služba je obzvlášť užitočná počas obdobia s vysokým počtom objednávok alebo pri nepredvídaných meškaniach.

1.2 Nedodržanie záväzku expedície:

    1.2.1 Ak nedodržíme záväzok expedovať objednávku do 1 pracovného dňa, obdržíte kompenzáciu vo výške 150 % zaplatenej ceny služby, formou poukážky.

    1.2.2 Pri objednávkach s viacerými produktmi bude kompenzácia vypočítaná pomerne, podľa hodnoty produktov, ktoré neboli odoslané v stanovenom čase.

1.3 Prioritné vybavenie zákazníckeho servisu:

    1.3.1 Požiadavky zaslané zákazníckemu servisu vidaXL budú vybavené do 12 hodín, ak zákazník:

    • použije e-mailovú adresu priradenú k objednávke;
    • uvedie číslo objednávky hneď v prvom správe.

    1.3.2 Ak nie je číslo objednávky uvedené alebo sa použije iná e-mailová adresa, na prvotné správy sa bude vzťahovať štandardná lehota odpovede 24 hodín.

2. Výnimky:

2.1 Táto služba sa nevzťahuje na samotné produkty (napr. oprava, výmena alebo vrátenie peňazí), ale výlučne na služby uvedené vyššie.

3. Cena:

3.1 Cena za službu Prémiový zážitok je 4.99 EUR za objednávku.

4. Doba trvania záruky:

4.1 Prioritná expedícia platí od dátumu objednávky až do úplného odoslania všetkých produktov alebo vystavenia poukážky v prípade porušenia garancie expedície.

4.2 Prioritné spracovanie požiadaviek zákazníckeho servisu je platné do uplynutia zákonnej záručnej doby produktu.

5. Právo na odstúpenie od zmluvy:

5.1 Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní od doručenia tovaru.

5.2 V prípade uplatnenia tohto práva na celú objednávku bude vrátená aj cena za službu Prémiový zážitok, pokiaľ služba ešte nebola úplne poskytnutá (t. j. produkt ešte nebol expedovaný).

6. Pripomenutie zákonných záruk:

6.1 Služba Prémiový zážitok nijako neobmedzuje zákonné práva spotrebiteľa. Predávajúci zostáva viazaný ustanoveniami občianskeho zákonníka.

6.2 Zákonná záruka (zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa):

    6.2.1 Spotrebitelia majú právo reklamovať vady do dvoch rokov od doručenia tovaru.

    6.2.2 Počas prvých šiestich mesiacov od doručenia tovaru sa predpokladá, že akákoľvek vada existovala v čase doručenia, pokiaľ predávajúci nepreukáže inak.

    6.2.3 Spotrebitelia môžu požadovať opravu alebo výmenu chybného tovaru. Ak tieto prostriedky nápravy nie sú možné alebo primerané, môžu požadovať zníženie ceny alebo zrušenie zmluvy.

6.3 Záruka na skryté vady:Spotrebitelia môžu reklamovať skryté vady v zákonnej lehote s právom odstúpiť od predaja alebo požadovať zníženie predajnej ceny.

Ďalšie informácie:

Táto služba je platná len na území Slovenskej republiky a riadi sa slovenským právom.

V prípade sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť zmierom, budú príslušné slovenské súdy rozhodovať v súlade s právnymi predpismi.