Vrátil/a som nesprávny výrobok

Pri vrátení tovaru sa môže stať, že niektoré položky skončia v balíku s vráteným tovarom, napriek tomu, že ich nepotrebujeme. Nižšie sú uvedené 4 možné scenáre:

  1. Vo vracanom balíku sa nachádza iný výrobok;
  2. Vo vracanom balíku sa nachádza viacero položiek, vrátane výrobku, ktorý je potrebné vrátiť;
  3. Vo vracanom balíku sa nachádza viacero položiek, avšak bez výrobku, ktorý je potrebné vrátiť;
  4. Vo vracanom balíku sa nachádzajú osobné predmety.

Ak ste sa našli v niektorom z vyššie uvedených scenárov, čo najskôr kontaktujte dopravcu a požiadajte ho o zaslanie balíku späť k vám. Ak to nie je možné, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory pomocou jedného z nižšie uvedených tlačidiel.

Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby sme balík vystopovali, a pokúsime sa vrátiť všetky položky, ktoré doň boli omylom pridané. Je však dôležité brať do úvahy, že:

  • Aj napriek snahe nášho tímu nie je návrat vašich položiek zaručený;
  • Peniaze vám vrátime v súlade s našimi podmienkami vrátenia peňazí. Žiadne ďalšie položky zahrnuté v balíku nebudú refundované;
  • Ak vaše položky nájdeme, zašleme vám ich späť zdarma.

 

Chcete sa dozvedieť viac informácií o vrátení tovaru v spoločnosti VidaXL? Pozrite si niektoré z našich súvisiacich článkov: